4 Mart 2015 Çarşamba

Her

Her ( IMDB : 8,0 )




Şimdi.. Kimse kusura bakmasın, bu filmle ilgili biraz sert konuşacağım! Ve başlıyorum…
Yine çok beğenildiğini duyduğum, büyük beklentiyle izlediğim ve sonucun yine hüsran olduğu bir film daha. Filmi ancak iki günde bitirebildim. Tek nefeste bitirenleri, önümü ilikler ayakta alkışlarım. Çünkü film bence aşırı ötesi sıkıcı. Bu nasıl bir ütopyadır ben anlamadım. Bir kere film aşırı uzun. Hoş daha kısa olsaydı yine sıkıcı olurdu.
Her an, hadi bir hareket gelecek şimdi diye beklerken film bitti ve sonunda Theodore’u başladığım noktada bıraktım. Yani ben aşkın bilim kurgu halini hiç sevmedim ve bu tarz bir ilişkiye de kesinlikle anlam veremedim. Bu filmi beğenenleri gerçekten anlayabilmiş değilim. Mantıklı bir açıklaması olan buyursun gelsin.
Tamam bir gerçek var ki teknoloji bir gün tam olarak aynısı olmasa da buna benzer bir hale gelecek. Ve umarım ben o günleri görmem. Çünkü şu an insanlarla yüz yüze konuşmaktan, çevremde sevmediklerim dahil bir sürü insan olmasından, tüm bunları uzatabilirim ama kısacası insani davranışlarda bulunmaktan son derece memnunum. Şu an için bu teknoloji bana yeter, fazlası benden uzak olsun arkadaş!
Elbette herkesin beğenileri, ilgi alanları farklıdır ama bence bu film olmamış! Ne Scarlett Johansson’un mükemmel sesi, ne Joaquin Phoenix nede Amy Adams kurtaramamış bu filmi. 
Listenin en düşük puanı bu filme gelsin: 5,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder