4 Mart 2015 Çarşamba

Bana Masal Anlatma

Bana Masal Anlatma ( IMDB : 8,5 )




Burak Aksak’ın absürt komedisini sevenlerden misiniz bilmiyorum. Ben tarzına hayranım açıkçası. Eğer Leyla ile Mecnun’u takip edenlerdenseniz bu filmi gerçekten çok seversiniz. 
Bu filme, yazan, yöneten kim bilmeden gitmiş olsaydım rahatlıkla Burak Aksak’ın kalemi bu derdim. Resmen akıyor filmden çünkü, benim o diye bağırıyor. Ki bence bu çok güzel bir olay, adam imzasını atmış açıkça.
Geçen hafta bir röportajını okumuştum ve o zaman bir kez daha anladım, aslında yazdığı her şey birazda olsa kendi hayatından. Bir izi var mutlaka yazdıklarında. Bu film içinde de mutlaka vardır, belki bir başka röportajında da onu okuruz. 
Sinemada deli gibi güldüm filmi izlerken. Zaten amaç eğlenmek değil mi? Görevini başarıyla yerine getirdi. Ve değinmeden geçemeyeceğim isim, Cengiz Bozkurt. Benim için hala Erdal Baggal o, karakter ne kadar değişmiş olsa da yapıştı o rol üstüne bir kere. Ve filmin yine en iyi karakterlerinden biri. Tabii diğer oyuncularda müthiş. 
Eğlenmek, gülmek isteyenler gidip izlesin derim ben. Puanım 7,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder