4 Mart 2015 Çarşamba

Begin Again

Begin Again ( IMDB : 7,5 )




Müzikal aşığı bir insan olarak böyle bir filme denk gelmiş olmak benim için ne kadar mükemmel anlatamam size. Hatta bu film sayesinde bundan daha güzel olduğuna dair yorumlar okuduğum Once’ı da keşfettim, keyfime diyecek yok! 
Açık konuşmak gerekirse Keira Knightley hayranı bir insan değilim hatta sevmem bile kendisini ama işte o mükemmel İngiliz aksanı yok mu? Nasıl hayranım! Ve bu filmde de nasıl döktürmüş. Ben böyle güzel şarkı söyleyebileceğini tahmin edemezdim ama şahane olmuş.
Tam 18. dakikada Mark Ruffalo sahneye giriyor ve tamda fotoğrafta görünen sahne canlanıyor. Ama gerçekten canlanıyor! Bence filmin en güzel sahnelerinden biriydi. Şarkılar harikaydı. En en en güzeli de New York’ta yaptırdığı o güzel turdu. 104 dakikalık bir kısa tur attık, teşekkür ederim kendilerine, bayıldım.
Once bakalım nasıl olacak, bir an önce izlemek istiyorum onu da. Ve bu filme de 7,0 veriyorum. 
Varsa müzikal tavsiyeniz, yazınız efendim, bekleriz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder