4 Eylül 2015 Cuma

Senden Bana Kalan

Senden Bana Kalan ( IMDB : 6,6 )
Hikaye orijinal midir, alıntı mıdır, çalıntı mıdır bilmem ama tam bir Türk klişesi olduğu kesin. Var olan tüm klişelerine rağmen bana kendini sevdirdiği de kesin. Her ne olursa olsun bir film için en önemli faktördür oyuncular, oyunculuklar. Ve ben Neslihan Atagül ve Ekin Koç’u bir arada çok sevdim. İşte bir yerli film klişesi, Senden Bana Kalan. 

Özgür, zengin ve şımarık büyütülmüş yeni 18′ine basmış bir genç. Annesi ve babası olmadığı için dedesi tarafından rahat bir şekilde büyütülmüş ve ondan kalan miras sayesinde de ömrünün geri kalanını rahatlıkla yatarak geçirebilecek olanaklara sahip. Ancak 18′ine bastığı gün kendisine kalan mirası ancak belli şartları yerine getirirse alabileceğini öğreniyor. Bu şartlar içinde de Çanakkale’de bir yılını geçirmesi yer alıyor. Zaten orada doğan Özgür çocukluğundan aslında Elif’le tanışıyor ancak üstünden geçen 10 yılın ardından onu hatırlaması biraz zaman alıyor. Fakat Elif’in geçen her dakikası çok değerli.
Sizde klişeleri fark etmişsinizdir. Bazı filmlerde bunu insana hiç hissettirmiyorlar. Sonu belli filmin evet, ilerde belki bir iki sahne çok acıklı olacak hatta gözünüzden birkaç damla süzülecek biliyorsunuz bütün bunları en başından ama yeri geldiğinde tüm bunları yadırgamadan yapıyorsunuz yine de. Oyuncuların etkisi sanırım buda. Neslihan Karagül ve Ekin Koç. Ayrı ayrı ikisini zaten severim ama bir arada da çok güzel olmuşlar. Türk klişeleri içinde izlenebilir bir film olmuş. Puanım, 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder