5 Nisan 2015 Pazar

Into The Woods

Into The Woods ( IMDB : 6,1 )


Les Miserables’tan sonra izlediğim en müzikal olan film ama beklentimin de bir o kadar altında kalmış bir film. Birazcık filmin konusundan bahsedeyim; bildiğimiz Kırmızı Başlıklı Kız, Rapunzel, Sindirella masallarındaki kahramanların hepsi Sihirli Orman’da karşımıza çıkıyor. Cadı tarafından lanetlenen fırıncı ve eşinin çocuk sahibi olabilmek için atılacakları maceraya bu masal karakterleri de katılıyor. Ancak film bildiğimiz masallardaki mutlu sonla bitmiyor. Mutlu sondan sonra karakterlerimizin her birinin başına ormanda türlü türlü olaylar geliyor.



Filmi merak etmememin sebebi, bu tarz filmlerde görmeye alışkın olmadığım ve belki de tarzından dolayı daha ağır rollere yakıştırdığım Merly Streep’ti. Müzikal açıdan çok şahane performans sergilemiş ama bence diğer rollerinde kesinlikle çok daha mükemmel. Genellikle canlandırdığı bu rolün benzerlerinin çoğunu Helena Bonham Carter’dan izlemiş olduğumdan belkide, beni alıştırdıkları için farklı birini görmek değişik geldi ve bu filmde Carter’ı aradı gözlerim. Kısacası Merly Streep’in bu halini pek sevemedim ben. Ve benim için filmin en iyi ismi açık ara Cinderella rolünde izlediğimiz Anna Kendrick. The Last 5 Years filmini merakla beklerken, o rol için neden kendisini seçtiklerini bu filmle göstermiş oldu ve daha da merakla beklemeye başladım filmi. Ve benim adamım, Daniel Huttlestone. Les Miserables’daki performansına bayıldığım bu küçük adamın kadroya dahil olduğunu bilmiyordum ve gördüğümde suratımda büyük bir gülümseme oldu resmen. Bu filmde de yine harikaydı. İleride çok büyük rollerde izleyeceğiz bu adamı, buraya yazıyorum. Diğer oyuncularla ilgili pek fazla yazacak bir şey bulamıyorum çünkü genel olarak pek beğendiğimi söyleyemem. Özellikle prensler ancak bu kadar özensiz seçilebilirdi, o kadar gözüme battılar ki öyle prens olmaz olsun.
Müzikal ve görsellik açısından tatmin eden bir film ancak bir yerde sıkıyor, sonra yeniden çekiyor. Belki 125 dakikalık süresinden, bilemiyorum. Ancak daha kısada nasıl olurdu bu film, yok olmazdı. Puanım 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder