3 Eylül 2015 Perşembe

6 Years

6 Years ( IMDB : 5,5 )
Yeni yeni yüzlerin baş rollerde olduğu, romantik drama türündeki “teenage” olarak tabi edilebilecek, benim gibi romantik film seven biri için bile fazlaca saçmalık içeren, 85 dakikalık süresinden de anlaşılacağı üzere vakit geçirmelik bir film olmaktan öteye geçemeyen bir filmde sıra, 6 Years.
Mel ve Dan ilişkilerinin 6. yılındalar. Aileleri de birbiriyle komşu olan ikilinin arkadaş grubu da ortak. İkisi de üniversite öğrencisi ve birlikte yapmak istedikleri bir sürü şey, kurdukları ortak hayalleri var. Ama hayaller her zaman gerçekleşmiyor. Mel’in hayali öğretmen olup Dan ile evlenip çocuk yapmak, Dan ise hayalindeki işe ulaşmayı istiyor. Mükemmel giden ilişkilerindeyse sorunlar arka arkaya geliyor. 
İzlerken bana nedense filmde “Like Crazy” esintileri varmış gibi geldi. Kamera çekimleri olsun, hikayenin azda olsa benzerliği olsun. O filmi hatırlattı bana ama ne yazık ki onun kadar iyi olamamış film. Bir kere oyunculuklar fazla zorlama, doğallıktan aşırı uzak. Bunu oyuncuların yeni olmasına bağlayabiliriz belki ancak bence bu devirde bu bir bahane olmamalı. Filmin sonuna kadar belki 2011 yapımı filme benzerliğinden kurtulur ve özgün bir final yapar dedim ama o bile aynı esintideydi.
Taissa Farmiga ve Ben Rosenfield ya yanlış projede bir araya gelmişler yada acilen oyunculuklarını geliştirmeleri lazım. Bence bu film olamamış. Puanım 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder