23 Eylül 2015 Çarşamba

Tomorrowland

Tomorrowland ( IMDB : 6,6 )
Walt Disney filmi olunca bir heves izlemeye oturduğunuz filmler de izlediğiniz en kötü filmler listesine girebilir. Bu dünyada her şey mümkün, inanın. George Clooney ve Britt Robertson filmin başrol oyuncuları. 2015 yılı aksiyon, macera filmi, Tomorrowland. 

Mükemmel derecede zeki, sosyal ve asla pes etmeyen gençleri dünyanın yok olmasını önlemek için toplayan ve onları Tomorrowland’e götürebilmek adına kendini fark ettirmek için onlara küçük rozetler veren ve bu rozetlerle Tomorrowland’in kapılarını aralayan Athena’nın bir zamanlar keşfettiği Frank Tomorrowland’den çok zaman önce bir nevi kovulmuş. Son rozeti vermek için ise Athena Casey’i seçmiş. Dünyanın yok olmasına 58 gün kalmışken bu üçlü tekrar bir araya gelip dünyayı kurtarmak zorunda.
Hikaye aslında var olan süre içerisinde çok güzel işlenebilirdi, filmin de 130 dakika olduğunu düşünürsek. Ancak ilk 100 dakikasında filmin amacının ne olduğunu bilmeden bomboş bir şekilde izliyorsunuz. Kalan 20 dakikada en azından bol miktarda aksiyon ve heyecan sahnesi olur diye bekliyorsunuz ama o ana kadar inandırıcılığını o kadar kaybetmiş oluyor ki film, ne yapılırsa yapılsın o andan sonra etkilemiyor. Diyaloglar kopuk kopuk, hikaye belirsiz. Var olan bir kaç güzel sahne var ama onlarında hepsini zaten fragmana koyduklarından oturup 130 dakikanızı bu filmin başında geçirmenizin pek bir anlamı kalmıyor.
Çoğunlukla çocuklara hitap eden bu filme +13 ibaresi koymanın o yaştan büyükler için hakaret olduğunu düşünmeden edemiyorum. Neyse, bu film için çok bile konuştum bence. Fragmanı izlediğimden beri heyecanla bekliyordum ama ben yandım siz yanmayın modunda bitirdim film. Puanım, 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder