7 Eylül 2015 Pazartesi

Aloha

Aloha ( IMDB : 5,5 )
Bu aralar neden fikirlerim insanlarla bu kadar uyumsuz gerçekten anlam veremiyorum. Filmle ilgili hangi eleştiriyi okursanız okuyun hepsinde yerden yere vurmuşlar. Film kadrosuna göre vasat bir film olabilir ama o derecede kötülemeyeceğim ben. Özellikle kadın baş roller Emma Stone ve Rachel McAdams’ın hatırına bunu yapmayacağım. Aloha. 

Brian Gilcrest, ordunun silah uzmanı. Defalarca göreve gitmiş, sayısız kurşun yemiş, iki bacağını kırmış ancak hala hayatta ve görevinin başında. Son durağı ise Hawaii askeri üssü. Burada birlikte çalışacağı kişi ise Lisa Ng. Başta Lisa’ya hiç alışamayan Brian, sonradan ondan farklı bir şekilde etkilense de geçmişte ilişki yaşadığı Tracy ile karşılaşması aklını karıştıracak. Bu üçlü birbirlerinin ve bir şekilde de dünyanın kaderine yön verecek.
Son zamanlarda her filmde neredeyse karşımıza çıkan Bradley Cooper’dan gerçekten bıkmış bir kişi olarak bu filmde nedense hoşuma gittiğini itiraf etmeliyim. Sanırım bunda ‘üniformalı erkek’ takıntımın etkisi büyük. Erkeği bir yana bayana da üniformanın ne kadar yakıştığını Emma Stone filmde nasıl güzel gösteriyor anlatamam. Ve çok sevdiğim Rachel McAdams yine tüm naifliğiyle kendini göstermiş. Filmde bu üç oyuncunun dışında Bill Murray ve Alec Baldwin gibi isimlerde var olduğundan belki de çok büyük bir beklenti vardı. Belki sadece yönetmenin kendisi yükseltti bu beklentiyi, bilemiyorum. Hikayenin dağınık olması ve neredeyse filmin yarısında hatta daha ilerisinde bile anlatılmak istenen konunun çözülememesi büyük eksiklik ancak garip bir şekilde filmi ben beğendim. Belki ana konudan ziyade arka planda kalanlar benim daha çok hoşuma gitti.
Her neyse; çok fazla karalamaların gazına gelip de izlememezlik etmeyin, en azından bir şans verin derim ben. O kadar da kötü olmadığını göreceksiniz. Puanım, 6,0. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder