19 Eylül 2015 Cumartesi

Entourage

Entourage ( IMDB : 6,9 )
2004-2011 yılları arasında yayımlanan aynı adlı komedi dizisinden uyarlanan film eğer benim gibi konudan bihaberseniz biraz hatta fazlaca boş gelebilir. Ama diziyi izlediyseniz eğer eminim sizi tatmin edecektir. Aynı kadroyla yeniden karşınızda olan ekip ve aynı isimli film, Entourage. 

Hollywood’un renkli dünyasını, iç yüzünü, dönen entrikaları merak edenler. Bu film bütün hepsini sizlere sunuyor. Vince Chase’in hem baş rolünü hemde yönetmenliğini üstlenmek istediği filmin çekimleri sonrasında Turtle, Eric ve Johnny ile birlikte yaşadıkları ve Ari’nin onlar için çırpınışının hikayesi anlatılıyor. Ve filmde bir sürü ünlü oyuncu kendilerini oynuyor.
Filmle ilgili yazmak için ne yazık ki bir şey bulamıyorum. Belki dizisini izliyor olsaydım benim için bir anlamı olabilirdi. Ama açıkçası daha başlar başlamaz pişman oldum ve bitirdiğimde de fikrim değişmedi, benim için çok boş bir filmdi. Eğlenceli bir yanı da yoktu üstelik. Tek özendiğim kısım keşke benimde hayran olduğum ama çok önce biten dizilerim bu şekilde bir filmle dönüp şaşırtsa. Diyebileceğim tek şey bu sanırım. Puanım, 5,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder