28 Temmuz 2015 Salı

Seni Seviyorum Adamım

Seni Seviyorum Adamım ( IMDB : 4,6 )
Şimdi size hayatımda izlediğim en kötü filmden bahsedeceğim. Aslında başta bu filmle ilgili hiçbir şey yazmamayı düşündüm ama sonra ben yandım başkaları yanmasın diye yazmaya karar verdim. Asuman Dabak, Ayşen Gruda, Yıldız Kültür gibi muhteşem oyunculara rağmen dönemde popülaritesi yüksek diye seçilen başrol oyuncuları Gizem Karaca ve Barış Kılıç’ın bu kadar kötü performanslarıyla ve saçma bir senaryoyla ancak bu kadar kötü bir film ortaya çıkabilirdi. 

Konu şöyle; Berk Ataman müzik yapımcısı. Mesleğinden bıkmış ve Kıbrıs’a yerleşmiş. 13 yıl sessiz, sakin kimseye bulaşmadan bir hayat sürmüş. Bir gün Ezel’le karşılaşıyor. Hareketli, yerinde duramayan, yetenekli ve güzel Ezel Berk’in hayatına da renk katmaya başlıyor. Ancak tüm bu güzelliklerin arkasından gelen kötü haber bütün her şeyi alt üst ediyor.  
Aslında söylemem gereken her şeyi başta söyledim. Çekim kalitesi, oyunculukların yapmacıklığı, hikayenin basitliği, yani hiçbir doğal tarafı yok filmin. Zaten Barış Kılıç’ı izlediğimiz her filmde veya dizide sanki aynı karakteri oynuyormuş gibi izliyoruz, hiçbir yaratıcılık yok. Gizem Karaca’yı da herhalde güzelliğine aldanıp başrol yaptılar. Ben yandım siz yanmayın diye söylüyorum. Puanım 4,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder