25 Haziran 2015 Perşembe

Stuck in Love

Stuck in Love ( IMDB : 7,3 )
Konu ne olursa olsun ister beğen ister beğenme, bir filmin müzikleri güzelse her zaman aklında kalır. Bu filmde öyle işte. Konudan ziyade müziklerine hayran olduğum ve sırf bunun için keşke daha önce izleseydim dediğim bir film, Stuck in Love. 

3 farklı hayat işleniyor filmde. Başarılı bir yazar olan William Borges, kızı Samantha ve oğlu Rusty’nin hikayelerini anlatıyor ayrı ayrı. Ortak nokta ise aşk. Bu üç karakterin bir yıl içinde aşk ile karşılaştıkları zorluklar anlatılıyor. Karısından ayrılan William’ı filmin sonuna kadar karısının geri döneceğini beklerken izliyoruz. Samantha ise müthiş bir öz güvenle aşka inanmayan biri olarak çıkıyor karşımıza. Rusty ise evin en duygusalı, tek bir kişiye aşık ve onu bekliyor. Bu üç karakterin tek ortak özelliği ise hepsinin başarılı birer yazar olması.
Azıcık özendirmedi dersem yalan olur. Elimde var olan karalamalarımı görünce, hiçbir zaman Samantha kadar şanslı olamayacağımı, yazdıklarımı kitap olarak yayımlamanın ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ama kurgu da olsa neden olmasın dedirtti bana. Filmin ikinci en güzel yönü de sanırım kitaplardı. Zaten başka bir şeyde hatırlayamıyorum.
Konusu belki de fazla sıradan olduğundan, farklı bir şey göremediğimden, son sahnenin ne olacağını daha ilk sahneden tahmin edebildiğimden bu filme bağlanamadım demek istesem de bağlandım. Müzikleri beni içine çekti resmen ve filmi sonuna kadar sadece müzikleri için izledim, yoksa dinledim mi demeliyim? Ama yine de eksiler artıları götürür. Puanım 6,0. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder