1 Şubat 2016 Pazartesi

Mistress America

Mistress America ( IMDB : 6,9 )
Komedi miymiş? Hadi canım! İzlerken türünü kesinlikle tahmin edemeyeceğiniz bir filmden bahsedeceğim şimdi size. Güldürse de bence fazlasıyla bir dram filmi olan, garip bir şekilde baş roldeki bayan oyuncuları sanki her gün görüştüğüm kişilermiş gibi hissettiğim, belki de 104 dakika gibi kısa bir süreye sahip olduğu için beğenebildiğim, Mistress America.  

Tracy üniversite okumak için annesinin yanından ayrılıp New York’a yerleşmiştir. Çekingen bir yapısı olduğundan arkadaşlık kurmakta zorlanmaktadır. Annesinin evlenmeyi düşündüğü kişinin kızı da New York’ta yaşamaktadır ve annesinin ısrarıyla Tracy Brooke’u aramaya karar verir. Brooke’un çok hareketli hayatıyla Tracy’de yavaş yavaş kendini keşfetmeye başlar.
Nasıl anlatsam, nereden başlasam? Türünü duyunca şok olduğum bu filmin, ben komediyle çokta bağdaştığını düşünmüyorum. Güldürüyor elbette ama benim komedi anlayışım bu değil! Anlatılan hikayeyi sevdim, Brooke karakterine bayıldım. Tracy’nin kendini keşfetme çabasını izlemek çok hoşuma gitti. Anlam veremediğim konuları elbette oldu ancak onları da filmin kısa süresiyle göz ardı edebilirim sanırım.
Uyumadan önce vakit geçirmek için açtığım film tamda amacına uygunmuş. Bir beklenti olmadan izlenebilecek güzel bir film. Puanım, 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder