20 Ocak 2016 Çarşamba

Spy

Spy ( IMDB : 7,1 )
Ocak ayının bitmesine daha 11 gün varken ayın en kötü filmini seçmekte hiçbir sakınca görmüyorum. Komedi filmlerinde güldürünün küfür ve cinsel öğeler ile yapılmaya çalışılması kadar saçma ve gereksiz bir şey olmadığını düşünüyorum. Acı yanı aslında bu film daha az küfürle de güldürebilecek iken neden böyle bir yol tercih edilmiş anlayamıyorum. Esasında güzel olan ama içeriğiyle kendini aşağı çeken bir film, Spy.   

Ajanımız Susan Cooper aslında CIA’de masa başı çalışmaktadır. Partneri Bradley Fine’nın öldürülmesiyle ve diğer iyi CIA ajanlarının kimliklerinin ifşa olmasıyla yeni görevi Susan üstlenir. Bu şekilde bir nevi partnerinin kanını yerde bırakmayacaktır. Görevi ölümcül silah ticareti yapan şebekenin dünyasına sızmak ve olacak felaketi önlemektir. Ancak kimsenin Susan’ın bu görevi başarabileceğine dair inancı yoktur.
Aslında ajan rolündeki Melissa McCarthy’i izlemek gerçekten çok zevkli. Ve kendisi başarılı bir komedyen. Filmin kadrosu da oldukça güzel ama filmden aklında zaman geçtikten sonra ne kaldı diye sorulursa, edilen küfürler diyebilirim sadece. Bu derece küfür edilen bir film daha izlememiştim sanırım. Ve neden bu şekilde kullanıldığını gerçekten anlamış değilim. İşin jargonu bu mudur bilmiyorum. Belki CIA ajanları sürekli bu şekilde konuşuyordur, nereden bilebiliriz ki?
Gülmedim mi? Güldüm, gülmedim dersem yalan olur ancak kesinlikle ailenizle oturup izleyebileceğiniz bir film değil. İzlerseniz eminim sizde benimle aynı şekilde düşüneceksiniz. Puanım, 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder