13 Ocak 2016 Çarşamba

And The Oscar goes to..

And The Oscar goes to.. 
Altın Küre ödülleri henüz verilmişken ve Oscar adaylarının açıklanmasına sayılı saatler varken geçen yıl izlediğimiz 2015 yapımı filmlere bir göz atmak istedim. Açıkçası benim için film açısından en iyi yıl değildi. Favorim olan 2014 yılı filmlerinde Oscar töreni de bir başka olmuştu. BirdmanThe Imitation GameWhiplashBoyhoodTwo Days One NightGone GirlThe JudgeInterstellarGuardians of The GalaxyInto The WoodsThe Theory of EverythingThe Grand Budapest HotelSelmaAmerican Sniper gibi birçok mükemmel film 2014 yılında bizim olmuştu ve çoğu benim en iyiler listemde yerini aldı. Bu sene 2014 kadar verimli olmasa da heyecanla beklediğim güzel filmler olmadı değil.  

Ve işte izleyebildiğim 2015 filmleri;
İzlediklerimin içinden bir En İyi Film Oscar’ı çıkaracak olsam o film hiç kuşkusuz Mad Max: Fury Road olurdu. Her haliyle mükemmel olan bu filmi mutlaka izlemelisiniz. Far From The Madding CrowdThe Martian, The Age of Adalineve Ex Machina ise En İyi 5′imi tamamlıyor. En Kötü Film Oscar’ı içinse hiç düşünmeden Jupiter Ascending’i söyleyebilirim. İzlerken harcadığım zamana üzüldüğüm bir filmdi. Onun dışında Tomorrowland, Entourage, 6 Years veChappie En Kötü 5′imi tamamlıyor.
Büyük ihtimalle henüz ülkemizde vizyona girmeyen yada yeni yeni girmekte olan filmlerin içinden çıkacak 2015′in en iyisi. The Revenant, Spotlight, The Martian, Carol, Room, The Big Short yada Mad Max: Fury Road’dan biri birinci olacak benim tahminime göre. Bunların içinde henüz izleyemediğim 5 film olduğundan tam olarak şu birinci olur diyemiyorum ama Mad Max: Fury Road mutlaka ödül almalı, bunu istiyorum.
Önümüzde kocaman bir sene ve önceki yıldan kalma koca bir film listesi var. İhtiyacımız olan tek şeyse zaman…
Ve henüz izleyemediklerim;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder