19 Kasım 2015 Perşembe

Pek Yakında

Pek Yakında ( IMDB : 8,0 )
“Cem Yılmaz Klasiği” nedir sanırım artık hepimiz biliyoruz. Yayınlanan son filmi diyecektim, yeni filmi Ali Baba ve 7 Cüceler’in vizyona girdiğini unutarak ama hatırladım. Her neyse, yine bir klasikle karşı karşıyayız. Konu Hokkabaz’da olduğu gibi biraz farklı ancak beni yeterince tatmin etmeyen bir film, Pek yakında.  

Zafer hayatını korsan DVD satarak kazanan babamız. Bir oğlu var ve karısı eğer bu işi yapmaya devam ederse ondan ayrılacağını söylüyor. Kayın validesi de kızının destekçisi tabii. Bu işlerden elini eteğini çekip karısının istediği gibi bir adam olmaya çalışan Zafer, eski sinemacı arkadaşlarıyla birlikte yeni bir film projesi peşinde. Bu filmin ortaya çıkardığı durum ise hem karısı hemde tüm ekip için sürpriz olaylara gebe.
Ne bekliyorum acaba? Gayet güzel bir komedi filmi aslında Pek Yakında. Cem Yılmaz filmlerinde aşina olduğumuz yüzlerin hemen hemen hepsi var, Zafer Algöz, Özkan Uğur, Ozan Güven gibi. Ama sanırım ben Gora ve Arog filmlerindeki tadı bulamıyorum bu filmlerde. Beklediğim de bu sanırım. O filmler bana fazlasıyla samimi gelirken bu film bariz film işte. Komik ama o kadar. Akılda kalıcı Cem Yılmaz replikleri barındırmıyor içinde. En büyük eksik bu sanırım. Stand up şovlarının yanında Gora ve Arog’daki replikleri ezberlememiz bence filmin başarısı gösteriyordu. Cem Yılmaz’ı şovmenlikten senaristliğe, yönetmenliğe taşıyordu. Bu filmde elbette öyle ama eksikleri çok fazla.
Cem Yılmaz’ı filmlerde ciddi rollerde görmek benim daha çok hoşuma gidiyor. Belki sürekli komedi filmlerinde komik adam olarak görmek de sıkmış olabilir beni. Bu filmde içinde bir miktar drama barındırıyor ama yeterince değil. Cem Yılmaz sevenleri oyalayacak bir film. Puanım, 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder