7 Ağustos 2015 Cuma

Juno

Juno ( IMDB : 7,6 )
Türkiye sınırları içerisinde her kim olursa olsun filmde anlatılanlar elbette enteresan gelecektir. Bize göre fazla rahat olan bu film kendi ülkesindeki gerçekliklerle değerlendirilirse ancak o zaman verilen puanı hak etmiş olabilir. Aksi taktirde herkes benim gibi düşünecektir. İşte Ellen Page, Michael Cera, Jennifer Garner ve J. K. Simmons’lu filmde sıra, Juno. 

Enteresan, fazla rahat bir karakter olan Juno, sırf meraktan arkadaşı Bleeker ile birlikte olur ve hiç beklemediği bir anda hamile olduğunu öğrenir. Henüz 16 yaşında olan Juno bebeğe bakamayacağına karar verip evlat edinmek isteyen bir aileye vermek ister. 9 ay süresince yaşadıkları sonucu aslında ergenlikten yetişkinliğe adım atan Juno, artık bazı şeyler için 9 ay öncesindeki gibi düşünmemektedir.
Bu aralar izlediğim filmlerle ilgili düşüncelerim diğer izleyicilerle baya karşıt. Birkaç filmdir bunu görüyorum. Sonuncusu da bu film oldu. IMDB puanını gördükten sonra bu derece sıkılırım diye düşünmemiştim ama olabiliyormuş demek ki. Benim etrafımdan gördüklerime, örf ve adetlerime çok ters bir film olmasının dışında, kızım babasının bu kadar geniş olmasının dışında, garip bir soğukluğu, iticiliği var filmin çözemedim.
Uyuz kız rolünü mükemmel bir şekilde oynayan Ellen Page’e tebriklerimi sunuyorum. Onun dışında da filmle ilgili pek söyleyecek bir şey bulamıyorum. Yaşım geçmiş sanırım bu filmi izlemek için. Lise dönemimde yakalamış olsaydım belki daha etkili olurdu. Puanım 6,0. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder