22 Aralık 2017 Cuma

Girlboss

Girlboss ( IMDB : 7,1 )
Netflix’in 13 bölümlük mini mini bir gençlik dizisi olan, maalesef 2. sezona devam edemeyen ama bu 13 bölümle enteresan bir şekilde kalplere dokunmayı başaran, Sophia Amoruso’nun otobiyografisini konu alan dizi, Girlboss.   

Sophia Amoruso’nun yazdığı otobiyografik romanından uyarlanan, e-bay üzerinden açtığı Nasty Gal vintage markasının doğuşunu anlatan dizi, Sophia’nın bu süreç içinde yaşadığı sıkıntıları ve başına gelenleri anlatıyor.
Çoğu kişiye antipatik gelse de benim keyifle bir solukta izlediğim bir karakter oldu Sophia. Dizinin bitmesine sevinenler dahi olmuş. Bu kadar nefret edilecek neyi kaçırdım anlamadım. Ortalama 30 dakika her bir bölümün süresi. Her ne kadar komedi dizisi diye geçiyor olsa da bence daha çok gençlik dizisi kategorisinde değerlendirilmeli çünkü çokta fazla güldürdüğü söylenemez. Dram sahneleri oldukça fazla. Evet belki sonraki bölümünü çılgın gibi merak ettiren bir dizi değil ancak yine de kendini izlettiriyor ve dizi yokluğunda oldukça iyi gidiyor.
Bazı sahnelerde yapılan enteresan çekim formatlarına bayıldım. Yer yer yaptığı göndermeler, Sophia’nın giyimi, saç şekli, kendi kendine bir şeyleri başarabilmek için çabalaması, her şeye rağmen ayakta kalması belki de bu diziyi bu kadar çok sevmeme sebep oldu. Çünkü evet, güçlü kadın karakterleri izlemeye bayılıyorum. 
Dizide her bölüm söylediği gibi, “Bu gerçek bir hikayenin gevşek bir anlatımıdır.”. Zaten 13 bölüm, bence sizde seyredin gitsin. Puanım, 7,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder