28 Kasım 2017 Salı

Zootopia

Zootopia ( IMDB : 8,0 )
Benim için oldukça farklı bir gönderi olduğunu itiraf etmeliyim sanırım. En son yazdığım animasyon filmi Minions, ondan bir önceki de Inside Out’tu. İkisini de pek keyif alarak izlediğim söylenemez. Ancak, bu film benim için çok şaşırtıcı oldu diyebilirim. Vakit geçirmek için açtığım ve bayılarak, keyifle izlediğim, o nadide animasyon filmi, Zootopia.   

Bu hayvanlar kendini aşmış. Artık medeni bir hale dönüşmüş hayvanlar alemi teknolojiyi çok aktif kullanmaktadır. Her türlü hayvanın bir arada yaşadığı metropolise yeni görevlendirilen polis memuru Judy Hopps kendinden büyük ve sert görünümlü polis arkadaşlarına kendini ispatlamak istemektedir. Her türlü başarısızlığına karşı yılmayan Judy, kendini ispatlaması için önüne gelen bir fırsatı, hiç istemese de numaracı tilki Nick Wilde ile birlikte çözmeye çalışır.
Yarattıkları dünyaya özenmedim desem yalan olur. Hikayeyi, kurguyu, seslendirmeleri, kaliteyi o kadar güzel yapmışlar ki, benim gibi animasyon sevmeyen bir insanı filme hayran bıraktılar. Hem küçüklere hem de büyüklere hitap eden bir film diyebiliriz. Ayrıca benim bu kadar övdüğüme bakmayın, film zaten 2017 Akademi Ödüllerinden Oscar alarak ayrılmış bir film. 
Güldürmeli, göndermeli, fazlaca gerçekçi bir film. Animasyon filmlerini, diğer yabancı filmlerden farklı olarak, Türkçe dublajlı izlemeyi daha çok seviyorum. Bu filmi de Türkçe izledim. O haliyle de harikaydı. Animasyon severler zaten kaçırmamıştır şimdiye kadar bu filmi, ama benim gibi pek animasyona ısınamayanlara tavsiyedir. Puanım, 7,0.


2 yorum:

  1. Hiç mi önerilerin şaşmaz :) bir animasyon sever olarak bayıldım! Sevgiler, Cansu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccühünüz efendim, çokk teşekkürler :)

      Sil