28 Ocak 2017 Cumartesi

Midnight Special

Midnight Special ( IMDB : 6,4 )
Bilim kurgu hayranlarının gözüne anında çarpacak bir film. Åžu sıralar bu kategorideki filmlerin ilgi görmesi ve sıkça vizyona girmesi sevenlerini mutlu etse de izleyici kitlesinin aklıyla dalga geçen bu filmi es geçmek belki de en iyisi. Yazdan beri izlemek istediÄŸim bu filmi sonunda izledim ama keÅŸke izlemeseydim demeden edemedim. Ä°ÅŸte akılları zorlayan (!) film, Midnight Special.  

Sarah ve Roy’un 8 yaşındaki oÄŸullarının doÄŸaüstü güçleri vardır. BaÄŸlı bulundukları dini grup tarafından bu güçler fark edilir ve Alton, anne ve babasından alınır. Aynı zamanda hükumet tarafından da fark edilen Alton’ın peÅŸine bu kez de devlet yetkilileri düşer. Ancak Roy oÄŸlunu çoktan kaçırmıştır. OÄŸlunu koruyabilmek için elinden geleni yapan anne ve babanın aslında yapabilecek çok bir ÅŸeyi yoktur. Alton zaten kendini en güvenli yere götürmek için adım adım ilerlemektedir.
Aslında hikaye açık bir ÅŸekilde iÅŸlense mükemmel bir film olabilirmiÅŸ. Ancak izleyiciyi biraz zorlamak istemiÅŸ yönetmen ve senarist Jeff Nichols. ÇocuÄŸun ne olduÄŸu, neden herkesin peÅŸinde olduÄŸu hakkında en ufak bir ipucu verilmiyor film boyunca ve ailenin onu neyden, ne için kaçırdığını anlayamıyorsunuz. Garip ÅŸeyler oluyor ve bir türlü kafanızda oturtamıyorsunuz olanları. Bir süre acaba bir yerde bir ÅŸey mi kaçırdım izlerken diye düşünüyorsunuz. Açıkçası filmi izlerken aptal gibi hissettim kendimi ama film bittikten sonra yorumları okuyunca yalnız olmadığımı anladım. 
Buz gibi mimiksiz suratlar ve çocuğun anlatılmayan hikayesiyle her ne kadar filme gizemli bir hava verilmeye çalışılmışsa da ne yazık ki olmamış. Benden söylemesi, izlemeseniz de olur. Puanım, 6,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder