14 Temmuz 2017 Cuma

Spider-Man: Homecoming

Spider-Man: Homecoming ( IMDB : 8,1 )
Bu yılların eskitemediği filme sinemalarımıza doğru düzgün film gelmeyişine isyan ederek giriş yapmak istiyorum. Zira filmi izlemiş olma sebebim sadece bu. Aksiyon filmlerini seviyor olsam da nedense elim hiç bu tarz filmleri izlemeye gitmiyor. Bilim kurgu benim için bu değil zaten. Ama neyse ki film hayal kırıklığına uğratmadı ve çaylak Spider-Man çekilmez diye düşündüğüm 133 dakikayı kurtardı. Hala vizyonda olan ve izlemek isteyenlerin, sevenlerin kaçırmaması gereken bir film, Spider-Man: Homecoming, Örümcek Adam: Eve Dönüş.   

Henüz lise çağlarında olan genç Peter, Yenilmezler ile muhteşem bir macera yaşamıştır. Bu maceranın ardından birçok şeyi başarabileceğini, henüz yaşından dolayı ona güvenmeyen Demir Adam’a ispatlamak ister. Okuldaki sorumluluklarını yerine getirirken, bir yandan da dünyayı güvenli bir hale getirmek için çabalamaktadır. Ancak işler bir noktadan sonra genç Peter için içinden çıkılmaz bir hale gelir.
Hikayesi enteresan aslında. Tom Holland rolü aldığını Marvel’ın instagram sayfasında yaptığı bir gönderiden öğrenmiş; milyonların izleyeceği bir filmde başrol olduğunu. Çok garip bir his olsa gerek. Sınav sonucu bekler gibi. Ama çok doğru bir tercih olmuş. O yaşın verdiği sakarlıklar, duygular, aşk hepsini gerçek anlamda hissettirebilen bir oyuncu olmuş Tom Holland. Gerçek bir çaylak. Etrafındaki muhteşem isimlere ise söyleyecek tek laf yok. Benim yine filmde takıldığım şey sadece 3D durumu oldu. Bu gözlük olayını her filmde yapmak zorunda mıyız gerçekten? 2D izleyebiliriz diye düşünmüştük ancak öyle bir seçenek tanınmadı bize maalesef. Eğer sizlerin öyle bir şansı olursa değerlendirin derim.
Benim karambole girdiğim bu film şaşırtıcı olacak ama güzel çıktı. En azından salondan mutlu ayrıldım. Bu tarz filmlere olan yaklaşımımı değiştireceğini sanmıyorum ama sevenlerini fazlasıyla tatmin edeceği kesin. Puanım, 7,0.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder